چکامه چمن ماه کیست ؟

درباره چکامه چمن ماه هنرپیشه ایرانی

چکامه چمن ماه کیست ؟

درباره چکامه چمن ماه هنرپیشه ایرانی

پرویز پرستویی

 

پرویز پرستویی (زادهٔ ۱۳۳۴ در همدان). بازیگر ایرانی.

وی از هنرپیشه‌های مطرح معاصر سینمای ایران است که جوایز بسیاری را در جشنواره‌ها به خود اختصاص داده است.

مدارک تحصیلی او دیپلم طبیعی و لیسانس هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. او در سال ۱۳۴۸ در مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. اولین نمایشی که وی در سال ۱۳۵۳ در آن حضور داشته است، «دکه» نام دارد.

او تا کنون در فیلمهای بید مجنون  - خاک سرخ  - مارمولک - به نام پدر  - دیوانه‌ای از قفس پرید - مرد عوضی  -  لیلی با من است  - آژانس شیشه‌ای - آب و آتش - مومیایی ۳  - آدم برفی - شوخی - کافه ترانزیت  - موج مرده  - دوئل - روبان قرمز

 

 


 

نظرات 14 + ارسال نظر
دوست شما شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ق.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

رضا ضیایی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.romanticlife.blogfa.com

salam
omidvaram hamishe khosh bashin
ba arze poozesh man shomare tamase aghaye parvize parastooi ro mikhastam akhe oon be man ye gholi dade ama nemidoonam koja rafte
mamnoon misham age be email ya weblagam befrestid
ghorboone shoma
darzemn telefone harkodoom az in kargardanharo midoonid baram befrestid niyaze shadid daram
ghorbane shoma reza
BAY

سیامک یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ب.ظ

آریوجان سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ

اصلا خوب نبود

یک جوان ۲۰ ساله شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:02 ب.ظ

پرستویی خیلی ناشی عمل میکنه معمولا دشمنان اسلام وقتی به سر شون میزنه اینطور تابلو به خیال خام خود دست به تخریب چهره اسلام میزنن البته جای تعجب نداره چون خود خدا گفته که من دشمنان شما را نادان آفریدم

حسینی مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رای چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

محمد چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ

خیال خودت چی؟
مطمئنی خام نیست؟
بعضیا فکر میکنن جای خدا هستند و راحت راجع به همه چیز قضاوت پخته میکنن.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

آقای جوان 20ساله افشای چهره واقعی بعضی روحانیون تخریب اسلام نیست بلکه پاک و منزه کردن دامن اسلام از این لکه های ننگ است ضمنا- همانطور که انباری خانه رو گاه گاهی تمیز میکنیم و وسایل دور انداختنی رو دور میندازیم و نگه داشتنی هارو نگه میداریم مغز ما هم انبار فکروعقاید است گاه گاهی باید سری بزنیم و افکار کهنه ودور انداختنی رو دور بیندازیم و برای افکار تازه جاباز کنیم شما که 20 ساله هستید حالا بهترین موقع برای این کار است

ا-د-از گرگان سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ق.ظ

پرویز پرستویی یک هنرمند متعهد و مردمی است که هیچگاه به خود مغرور نشده است وخود و ملت خود را به بیگانگان نفروخته است.امثال گلشیفته فرهانی و شجریان زود از چشم مردم میوفتن

الهام یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ق.ظ

من شما را بسیار دوست دارم آقای پرویز پرستویی

شما خیلی خوب بازی میکنید.شما خیلی ماه هستید.

فاطمه سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

آقای پرستویی خیلی دوست دارم.من ازطرفدارای سر سختتونم

محسن رضایی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ http://YMAILCOM.BLOGFA.COM





Dear friend,

how are you i present this peom to you i wish you like it



بسته دلم به موی تو تازه به تازه نو به نو بوسه زنم به روی تو تازه به تازه نو به نو

طعنه زند به مشک ناب خنده به عنبر و گلاب زلف عبیر بوی تو تازه به تازه نو به نو

هشت بهشت روی تو غالیه بوست موی تو جنت ماست روی تو تازه به تازه نو به نو

ای بت گلعذار من! این دل بیقرار من هست در آرزوی تو تازه به تازه نو به نو

ای مه پرده دار من! خوبی جان زار من میل دلست سوی تو تازه به تازه نو به نو

......

تا که اسیر و عاشق آن صنم چو جان شدم این دل من ز دست رفت و آنچه بگفت آن شدم

گفت: چرا نهان کنی عشق مرا گر عاشقی؟ من ز برای این سخن شهره عاشقان شدم

این همه ناله های من نیست ز من همه از اوست کز مدد می لبش بی دل و بی زبان شدم



برای بهترینم...

حمید پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

باسلام:
خوب بود اما توضیحات بیشری داده میشد عالی میگردید.

j.j پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://ablazeman.blogfa.com

salam be bazigar mahboob khod ray dahid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد